2 dar i ett inlägg!

Hej och hå. Igår så slutade vi kl 12, så jag Lina Rebecka och Linn till Pitehavsbad! Det var jättekul. Vi badade och åt, massor √
På skolan så hade vi fyra lektioner innan lunch så det vart ändå en lång dag fast vi slutade tolv. Och idag så har dagen sprungit iväg. Eller hela veckan har gjort det om man tänkte efter. I Tisdags då vi spöade killarna i brännboll känns som minst två veckor sen. Men det var bara i Tisdags :0 Och idag är det redan fredag och snart LÖRDAG. 
Nämen idag så har vi haft vanliga lektioner, och efter skolan så hämtade pappa mig och skjutsa mig direkt till älvsbyn där jag tränade. Det gick väl hyfsat bra, fick ont i knät som vanligt. Men det är över nu. 
Ikväll så äre bara mys som gäller, så nu ska jag skynda mig tillbaks till soffan och se andra halvleken av Sveriges och Irlands??? Match!
Byebye

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0