23 september

Idag är det måndag, men nu så börjar måndagen lida mot sitt slut. Idag har vi haft vanliga tråkiga lektioner. Men det är skönt nu på skolan föratt alla nior är på prao. Så nu får man känna sig lite stor, not. Men aja, idag på matte lektionen slutade det med att Kalle skulle börja rita av oss så där har ni en liten bild på hans mästerverk. Sen så hade jag utvecklings samtal, det gick bra. Tog blandannat upp att vi är den surrigaste klassen på hela skolan, osp.. 
Sen när jag kom hem från skolan så har jag pluggat matte inför matteprovet på onsdag och fredag. Och imorgon har vi orgenteringsprov på okänd mark. Får se om jag hittar tillbaks :) Önska mig lycka till!
byebye

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0