Älskade måndagar

Hade tänkt ta en bild på godispåsen och lägga ut, men ludde ville också vara med så varför inte? Jag köpte godiset så att jag skulle kunna tröstäta medans jag pluggar. Så nu är de då bara att jag börjar plugga! Annars blire inge gottigott. Fast nu är jag dock inte sugen på godis eftersom att min mamma har fått frispel och köpte pan-pizza till middag? Ojoj.. Om jag inte har så himla mycket tränings värk från igår så skulle jag farit ut och sprungit! Men min kropp säger nej. Annars förutom all träningsvärk har min dag varit bra, överraskade födelsebarnet lite med att köpa en marabou och en stor påse gott&blandat och stoppade det i hennes skåp. Grattis än en gång Tova! Hoppas att du får en fortsatt bra dag!

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0