extremt slut

Nu sitter jag i sängen helt död.. Imorse vaknade jag av klockan som ringde kl 06.45 då vare bara att hoppa upp ur sängen och göra sig iordning för träning! Klockan 08.90 var jag i Älvsbyn och tränade i två timmar, sen for jag direkt till svensbyn och spelade sista matchen för sesongen.. :'( Tyvärr så förlorade vi, men jag tacklade ner nummer 14 så de känns helt ok. Hon låg så fint där på marken efteråt. hehe;)
Men vi spelade faktisiskt skit bra! Resultatet är bara att skita i, för vi spelade bäst!
Sen efter matchen så for jag tillbaks till älvsbyn och tränade två timmar till:) Så nu är jag död, hoppas att inte måndagen är allt för jobbig imorgon!:)
Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0