Hakkas

hola, nu har jag kommit hem från en dag i hakkas! Det började med en samling kvart i nio, och vi for ca tio i nio! Det tog ganska precis 3 timmar. Vi spelade ganska dårligt den första halvleken, så det stod 2-0 till dom vid paus. Efter pausen så fick Jullan in 2 mål! Hon är ju bara bäst! Så slut resultatet vart 2-2. Det fanns en spelare i deras lag som var helt störd. Om jag får säga det själv. Hon knuffade mig i ryggen och så jag skrek typ till dommarn så vi fick frispark, och då skrattade hon bara. Och tilloch med så sa en tjej i hennes lag åt henne at det inte var roligt längre. Alltså när någon i ens eget lag säger åt sig att skärpa sig då borde man ju ändra på sig, eller? 
Aja, vi ska spöa dom på hemmaplan till veckan!
Lite senare stannade vi på en resturang efter vägen. Där åt vi lite mat, och staplade upp burkar :P Hahah och jag och Clara prismarkerade ett träd!:) Sen så hade vi en 3 timmars bilresa hem och den var så rolig att man bara ville åka vidare till ume!
Hoppas att ni har haft en bra söndag! :)

Kommentera?
Postat av: elin ☆

Blev sugen på ahlgrens bilar :(

Svar: oj, sorry!" Inte meningen ;)
Kajsa Söderberg

2013-09-01 @ 21:19:23
URL: http://mattilaelin.blogg.se
Postat av: Elin lyckander

Asså fatta va bra jag var på att stapla burkar!! 13 st!! :D
14 var ju.. De går ju typ inte att beskriva, tyckte bara det var så kul att jag slog till hon på armen ;) hihi

Svar: Haha, ja du är ju grym!
Kajsa Söderberg

2013-09-02 @ 08:12:28

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0