I feel safe when I'm with you.

Godmorgon allihopa, idag så är min dag fullpackad! Skola till tjugo i fyra som vanligt. Fast jag ska gå lite tidigare för jag ska till tandläkarn, sen så ska mamma skjutsa mig direkt till älvsbyn. Haha får se hur det går har fortfarande sjukt mycke träningsvärk! Aja men sen efter träningen så hämtar mormor mig också far jag och sover hos henne. För då får jag nyttja min sovmorgon på onsdag. Sen på onsdag slutar vi 2, då skulle jag Linn, Alva och Linn stanna på skolan och öva för våran redovisning som är på torsdag. Och sen så ska jag ta en buss till Älvsbyn igen :p Och sen efter träningen så får jag nog fara hem! :) Men nu ska jag njuta av min goda frukost!                                                                                                ♥

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0