Idol

Nu äre idol som gäller, idag har skolan varit proppad med lektioner + att alla har varit helt uppspelta eftersom klassfotot har kommit ut :) När jag kom hem från skolan så har jag stor städat mitt rum ♥
Så nu vågar jag gå in i mitt rum! Också har jag även pluggat. 
Och som ni då har märkt har max brunnit här i lilla piteå! Jag hann aldrig uppleva Piteås godaste hamburgare enligt alla pitebor.
Aja kalla mig efterbliven!
Hoppas att det blir ett nytt så jag får uppleva piteås godaste hamburgare :)

Kommentera?
Postat av: Mari

Du hann iaf leka med kusinen och äta glass där ;-) :-)

Svar: Jå! Tur de! :)
Kajsa Söderberg

2013-09-10 @ 21:14:48

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0