Jag hittade hem

Nu har jag pustat ut tillräckligt mycket för att orka skriva ett inlägg om min super dåliga insats på orienterings provet.. Det började ganska bra men där i mitten sket det sig, jag letade typ en kontroll i 30 minuter fast på fel ställe, kan man vara duktigare? Svar nej. och eftersom jag inte visste vars jag var på kartan så kunde jag ju inte gå vidare till nästa kontroll. Men tillslut så hittade jag den, tack vare Emma :) Sen så sprang jag upp på ett berg och där var en annan kontroll, men jag gjorde inte som alla andra, som stannade och tog kort på den fina utsikten. Ångrar det dock nu eftersom att jag har ingen bild till bloggen ;) Sen så sprang jag och stämplade dom sista kontrollerna och sen in i mål! Och innan  mitt i skogen så höll jag på att bli av med mina skor, för jag klev i ett myrhål, så min sko fastna så jag fick sticka ner handen i leran och plocka upp en föredetta vit skon som vart är brun. Men nu är dom lite finare iallafall :)
 

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0