Lördag :)

Hej, nu är det lördag! Om nån timme ska jag vara i älvsbyn och kämpa på tills klockan fyra. Men det kanske blir så att jag måste fara lite tidigare eftersom ikväll så ska vi på min farbrors 40års fest! Sen när jag har varit där ett tag så ska jag min underbara farmor skjutsa mig till Linn. Så där ska jag sova inatt. Jag vet dock inte när jag kommer dit, men nån gång iallafall. Och söndagen ska jag också tillringa men Linn. Igentilgen så äre tränig söndag också, men 1 mina föräldrar är inte sugen på att skjutsa mig och 2 jag lovade Linn att jag skulle vara med hon denhär helgen typ sen i somras, så ja!:)
Men iallafall så ser ni två bilder där uppe, jag vill så jättegärna ha dräkten till höger, fast i en annan färg. Och byxorna till vänster:)
Hoppas ni får en bra lördag!
byebye

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0