Måndag

Upprepade bilder men i ett annat collage:*
Hej nu hade jag tänkt göra dethär inlägget kort och kanske lite intressan. Och som vi nog alla redan har listat ut så kommer det slua med att alla kommer sluta läsa efter dom första orden. Idag så har skolan sprungit iväg, tänk att måndagen redan är slut snart;) 
När jag hoppade av bussen och satt och väntade på taxin så efter cirka tio minuter så ringde det från taxi och sa att han var lite sen, Jag sa okej och typ hejdå, Efter 27 minuter så smsade jag nummret och jag skrev såhär: Hej vars är du? Tänkte de var ju 27 minuter sen du ringde. LIte senare så fick jag ett svar och han var snart framme. Och det var han. Jag han bara lägga undan telefonen så kom taxin. Men jag tycker om man är 30 minuter sen så kan man väl be om ursäkt och säga varför man var sen och så. Men nejnej, när jag så hej. Vad fick man som svar? Såklart inget" Så hela resan hem var tyst. ÅH man vill  ju ibland skrika på dom och säga att om man säger hej så säger man hej tillbaka? Eller? Aja, nästa gång ska jag upprepa mitt hej tills dom svarar. 
btw, ikväll så blire att plugga lite också ska jag nog förmodligen till LInns house! Blir nog så att jag cyklar dit! 
Byebye
 

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0