Måndag

Nu var det ett tag sen jag tog mig i kragen och skrev ett ordentligt inlägg. Så nu hade jag tänkt berätta lite var jag har gjort dom senaste dagarna. I fredags så gjorde jag inte så mycket, efterskolan så for jag och träna. Sen så såg jag och Ida idol, så de var myspys. 
Sen på lördagsmorgonen så skjutsade hon ner mig till älvsbyvägen där jag blev upplockad och blev skjutsad till skellefteå, i skellefteå så var vi på bodaborg, och vi ägde ut hela stället och klarade alla banor! Så vi fick en t-shirt och äran att synas på deras facebook sida! :) Sen så for vi på max och åt, jag åt en stripsmeny. Sen så brummade vi hem och i bilen så vare falsksång och skrik som bjöds på! :) Sen kring åtta så for jag in till öjebyn och var med Tova, Linn, Lovisa och Alva. Vi cyklade runt i öjebyn, men det var helt dött. Sen så for vi tillbaks till Tova och sov där, sen på söndagen så for jag hem. Och sen så for jag och träna igen :) Sen så har idagen idag rullat på som vanligt. 

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0