Onsdag

Dagen idag som alla andra dagar har sprungit bort. Tänk om bara några timmar äre torsdag och torsdag leder till snart helg! Idag så vaknade jag typ kl 7 även fast jag hade sovmorgon. Fast jag tror jag somnade om till klockan 8. Jag måste ha gjort det eftersom jag vaknade av mitt alarm då :) Haha, man är ju lite snurrig på morron. Sen så åt jag frukost och gjorde mig i ordning inför skolan och for till skolan. Efter den kortadagen så stannade jag linn,linn och alva kvar och pluggade på våran so-redovisning som vi ska ha imorgon:) Hoppas att det går bra! 
Men iallafall sen så for jag och tränade, det gick bra. Våran tränare var sen men vi körde ändå alla redskap förutom barr. :) Sen så for jag hem och åt och la lla på, så nu hamnade jag här. Blir nog att lägga mig nu, jag är en sån som älskar att sova! ♥

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0