Failad dag123

Sent igårkväll så fick jag världens smartaste idé och den idén var att jag skulle fara och gymma på morgon. Så imorse så steg jag upp kl 5 och gjorde mig iordning för gymmet. Då jag väl kom dit så kom jag mig inte in med våran tagg.. Efter ett tag så gav jag upp och for hem. Anledningen till varför det inte funka var att vi behövde fylla på vårat årskort :( 
Så min morgon började inte så bra, sen så skolan var gode seg. Kemiprovet vill jag inte ens tala om.. 
Efter skolan så tog jag bussen till älvsbyn och tränade våra små barn 👶.  Och nu ikväll så har jag försökt att lära mig engelskaglosor och pratat lite i Skype :)
Nu ska jag läsa igenom glosorna en gång till sen sova, godnatt ❤ 


Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0