Söndag

Hej, idag äre söndag! Men innan jag hade tänkt berätta vad jag ska göra idag så hade jag tänkt berätta vad jag har gjort i helgen :)
I fredags så var det skola som vanligt, på kvällen så for jag, mamma, ida och pappa och åt på remidjen. Där åt jag en oxfilé planka. Det var jättegott!
Efter maten så for jag till Linnea, och där var Linncj också. Vi gjorde inte så jättemycket vad jag kommerihåg nu. Men iallafullafall så åkte jag hem med Linn. Och så fort jag hade suttit i epan ett tag så somnade jag #social
Igår (lördag) så tog jag och pappa årets första skotertur med gammal pärlan! De var härligt! Lite senare på kvällen så tog jag epan och Linn in till stan. Där for vi till max, också sen så snurrade vi runt lite i stan.
Riktigt roligt att vara med er tjejer! Och ni vet vilka ni är ❤
Idag är det söndag, tror inte att jag ska göra så mycket.. Ikväll klockan 8 så äre zumba som jag ska på. 
Hoppas att eran helg har varit bra. 

Kommentera?

Vad har du på hjärtat? :)

Namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så kommer jag och hälsar på!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0